Program: “Programul Incluziune și Demnitate Socială (PIDS) 2021 – 2027”
Prioritate: P07. Sprijin pentru persoanele cu dizabilități
Acțiunea 7.6 Dezvoltarea de servicii de îngrijire și suport de calitate pentru persoanele cu dizabilități și îngrijitorii acestora, în centrele respiro
Obiectiv specific: RSO4.3. Promovarea incluziunii socioeconomice a comunităților marginalizate, a gospodăriilor cu venituri reduse și a grupurilor defavorizate, inclusiv a persoanelor cu nevoi speciale, prin acțiuni integrate, inclusiv locuințe și servicii sociale (FEDR)
ANUNȚ
Titlu proiect ,, Înființare Centrul Respiro în comuna Fărcașa”
Comuna Fărcașa, cu sediul în județul Maramureș, strada Independenței, nr. 59, Județul Maramureș, inițiază procedura transparentă de selecție a unui partener – furnizor privat de servicii sociale acreditat în condițiile legii, în vederea încheierii unui Acord de Parteneriat și aplicării în cadrul apelului de proiecte PIDS/550/PIDS_P7/OP4 ,,Dezvoltarea de servicii de îngrijire și suport de calitate pentru persoanele cu dizabilități și îngrijitorii acestora, în centrele respiro”, Prioritate P07. Sprijin pentru persoanele cu dizabilități, Obiectiv specific: RSO4.3. Promovarea incluziunii socioeconomice a comunităților marginalizate, a gospodăriilor cu venituri reduse și a grupurilor defavorizate, inclusiv a persoanelor cu nevoi speciale, prin acțiuni integrate, inclusiv locuințe și servicii sociale (FEDR) și Obiectiv specific: ESO4.11. Lărgirea accesului egal și în timp util la servicii de calitate, sustenabile și la prețuri accesibile, inclusiv servicii care promovează accesul la locuințe și îngrijire orientată către persoane, inclusiv asistență medicală Modernizarea sistemelor de protecție socială, inclusiv promovarea accesului la protecție socială, acordând o atenție deosebită copiilor și grupurilor defavorizate Îmbunătățirea accesibilității, inclusiv pentru persoanele cu dizabilități, precum și a eficacității și rezilienței sistemelor de sănătate și a serviciilor de îngrijire pe termen lung (FSE+) apel competitiv deschis până la 30 iunie 2025, ora 16.00 în cadrul Programului Operațional Incluziune Demnitate Socială 2021-2027. Titlul proiectului: ,,Înființare Centrul Respiro în comuna Fărcașa”.
Procedura de selecție partener se desfășoară în conformutate cu prevederile:
- Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 133/2021 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021-2027, alocate României din Fondul european de dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranziție justă, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea Guvernului nr. 829/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 133/2021 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2021-2027 alocate României din Fondul european de dezvoltare regională, Fondul de coeziune, Fondul social european Plus, Fondul pentru o tranziție justă, cu modificările și completările ulterioare;
- Ghidul Solicitantului Condiții Generale – Programul Incluziune și Demnitate Socială (PIDS) 2021-2027 (aprobat prin Ordinul MIPE nr. 1245/2023);
- Anexa nr. l la Ghidul Solicitantului Condiții Generale PIDS 2021-2027 (Acord de parteneriat);
- Anexa nr. 2 la Ghidul Solicitantului Condiții Generale PIDS 2021-2027 (Procedură selecție a partenerilor entități private);
- Ghidul Solicitantului Condiții Specifice „Dezvoltarea de servicii de îngrijire și suport de calitate pentru persoanele cu dizabilități și îngrijitorii acestora, în centre respiro” (aprobat prin Ordinul MIPE nr.7078/2024).
- Ordin 7078/28.11.2024 privind aprobarea Ghidului Solicitantului Condiții Specifice „Dezvoltarea de servicii de îngrijire și suport de calitate pentru persoanele cu dizabilități și îngrijitorii acestora, în centre respiro” aferent Programului Incluziune și Demnitate Socială (PIDS) 2021-2027.
- Ordin 774/16.04.2025 privind modificarea Ghidul Solicitantului Condiții Specifice „Dezvoltarea de servicii de îngrijire și suport de calitate pentru persoanele cu dizabilități și îngrijitorii acestora, în centre respiro”, aferent Programul Incluziune și Demnitate Socială (PIDS) 2021-2027, Prioritate: P07, Obiectiv specific: RS04.3. (FEDR), Obiectiv specific: ES04.11. (FSE+), aprobat prin Ordinul MIPE nr.7078/2024.
SCOPUL ȘI OBICTIVELE SPECIFICE ALE PROIECTULUI
Scopul proiectului: Sprijinirea a 100 persoane adulte cu dizabilități, a familiilor și îngrijitorilor acestora, din comuna Fărcașa, județul Maramureț, prin implementarea măsurilor integrate de servicii sociale adecvate nevoilor identificate timp de 48 de luni.
Obiectiv specific 1: Dezvoltarea serviciilor comunitare integrate în comuna Fărcașa, județul Maramureș, prin construcția, dotarea si licentierea unui CENTRU RESPIROcu o capacitate de 9 locuri în localitatea Sârbi, în vederea sprijinirii a 100 persoane adulte cu dizabilități aflate în grija familiilor/îngrijitorilor acestora din comuna Fărcașa, județul Maramureș timp de maximum 180 de zile/an;
Obiectiv specific 2: Acordarea de sprijin și asistență de specialitate pentru 100 persoane adulte cu dizabilități, a familiilor și îngrijitorilor acestora, din comuna Fărcașa, județul Maramureș pe o perioadă de 28 de luni.
Obiectiv specific 3: Imbunatatirea condițiilor de viață pentru 100 persoane adulte cu dizabilități, a familiilor și îngrijitorilor acestora, din comuna Fărcașa, județul Maramureș, prin furnizarea de programe și activități care sprijină integrarea în comunitate pe o perioadă de 41 de luni.
ACTIVITĂȚILE PROIECTULUI
Proiectul ,, Înființare Centrul Respiro în comuna Fărcașa” pe care Comuna Fărcașa își propune să-l implementeze în cadrul Programului Incluziune și Demnitate Socială (PIDS) 2021 – 2027, Prioritate: P07. Sprijin pentru persoanele cu dizabilități, va avea următoarele activități:
Activități obligatorii:
Activitatea 1. Construirea/modernizarea/reabilitarea centrelor respiro pentru asigurarea infrastructurii necesare dezvoltării/înființării de servicii specializate pentru persoane adulte cu dizabilități cu dizabilități și/sau construirea/modernizarea/reabilitarea centrelor respiro pentru familiile copiilor cu dizabilități (activitate obligatorie)
Activitatea 2. Furnizarea de servicii sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilități în centre respiro și/sau, după caz, furnizarea de servicii sociale copiilor cu dizabilități în centre respiro pentru familiile copiilor cu dizabilități (activitate obligatorie)
Activitatea 3. Furnizarea de programe și activități care sprijină integrarea în comunitate a persoanelor adulte cu dizabilități sau, după caz, a copiilor cu dizabilități, care beneficiază de serviciile centrului respiro (activitate obligatorie)
Durata proiectului: maxim 48 de luni, dar nu mai târziu de 31.12.2029.
Activitatea în care va fi implicat partenerul vizat:
Prezentul anunț este destinat selectării unui partener – furnizor privat de servicii sociale acreditat în condițiile legii, care va fi implicat în:
Activitatea 3. Furnizarea de programe și activități care sprijină integrarea în comunitate a persoanelor adulte cu dizabilități sau, după caz, a copiilor cu dizabilități, care beneficiază de serviciile centrului respiro (activitate obligatorie)
Criterii de eligibilitate a partenerului:
- Autorități publice locale inclusiv Direcțiile de Asistență Socială cu personalitate juridică de la nivel local și Direcțiile Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului de la nivel de județ/sector al Municipiului București;
- Subdiviziuni administrativ teritoriale ale Municipiului București
- Furnizori de servicii sociale acreditați in condițiile legii, publici si privați.
Criteriile de selecție a partenerului:
Condițiile de eligibilitate pentru partener conform documentului Ghidul Solicitantului – Conditii Generale PIDS 2021-2027 sunt:
- Partenerii naţionali/transnationali sunt entități legal constituite în România/țara de origine, cu personalitate juridică (nu sunt eligibile persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale, întreprinderile familiale și alte entități similare fără personalitate juridică), ce desfăşoară activităţi relevante în cadrul proiectului;
- Au în obiectul de activitate activitatea/activităţile din cadrul proiectului pentru care au rol de parteneri;
- Se încadrează în categoriile de organizații eligibile stabilite prin Ghidul Solicitantului – Condiții Specifice ,, Dezvoltarea de servicii de îngrijire și suport de calitate pentru persoanele cu dizabilități și îngrijitorii acestora, în centre respiro”;
- Partenerii naţionali şi transnaţionali trebuie să fie implicaţi în cel puţin o activitate relevantă. Prin activitate relevantă se înţelege aceea activitate care contribuie în mod direct la atingerea indicatorilor (de exemplu: formare profesională, informare și consiliere profesională, programe de tipul „a doua șansă”, incluziune socială, măsuri pentru ocupare, educație preuniversitară/universitară, economie socială, etc).
Conform Ghidului Solicitantului Condiții specifice, în vederea eligibilității ca parteneri, candidații
trebuie să îndeplinească următoarele condiții cumulative:
- Să fie furnizori de servicii sociale acreditați în condițiile legii – prezintă acreditarea și/sau licența ca furnizor de servicii sociale;
- Să fie entități cu personalitate juridică, legal constituite și înregistrate fiscal în România – prezintă copie după Certificatul de Inregistrare Fiscală (CIF);
- Să se constituie ca parteneri individuali, nu consorții, asociații de parteneri, grupuri de societăți – prezintă Statutul entității (și Act constitutiv, după caz) (forma actualizată, acolo unde există modificări sau completări față de data înființării);
- Să nu se afle într-una din următoarele situații – prezintă Declarație pe propria răspundere privind eligibilitatea ca partener (Anexa 3 la PROCEDURA de selecție partener), Certificat de înregistrare Fiscală (CIF) și Cazier judiciar în termen de valabilitate:
- în stare de faliment/ insolvență sau obiectul unei proceduri de lichidare sau de administrare judiciară, a încheiat acorduri cu creditori, și-a suspendat activitatea economică sau face obiectul unei proceduri în urma acestor situații sau se află în situații similare în urma unei proceduri de aceeași natură prevăzute de legislația sau de reglementările naționale;
- face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa într-una din situațiile de la
punctul anterior;
- în dificultate, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr. 651/2014 al
Comisiei din 17 iunie 2014 de declarare a anumitor categorii de ajutoare compatibile cu piata internă în aplicarea articolelor 107 si 108 din tratat;
- să fi fost găsit vinovat printr-o hotărâre judecătorească definitivă pentru comiterea
unei fraude/infracțiuni referitoare la obținerea și utilizarea fondurilor europene și/sau a
fondurilor publice naționale aferente acestora, în conformitate cu prevederile Codului
Penal aprobat prin Legea nr. 286/2009, cu modificările și completările ulterioare;
- Să nu se afle în una din situațiile prevăzute în Tabelul 3 Situații în care Solicitantul sau partenerul nu este eligibil pentru finanțare din Ghidul Solicitantului Condiții Generale PoIDS 2021-2027 – prezintă Declarație pe propria răspundere privind eligibilitatea ca partener (Anexa 3 la PROCEDURA de selecție partener), Codul de inregistrare fiscală (CIF), Cazier judiciar în termen de valabilitate, Certificat de atestare fiscală ANAF:
Tabelul 3 Situații în care Solicitantul sau partenerul nu este eligibil pentru finanțare:
Este în situaţie de criză financiară/ redresare financiară/ în stare de insolvenţă, conform Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 46/2013 privind criza financiară și insolvența unităților administrative teritoriale, cu modificările și completările ulterioare, respectiv se afla într-o procedură de insolvenţă conform Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu modificările și completările ulterioare, după caz. În cazul partenerilor transnaționali, se află într-o situație similară reglementată la nivelul cadrului legal aferent statului de proveniență. |
A suferit condamnări definitive datorate unei conduite profesionale îndreptată împotriva legii, decizie formulată de o autoritate de judecată ce are forţă de res judicata. |
Se află în stare de faliment sau face obiectul unei proceduri de lichidare sau de administrare judiciară, are încheiate concordate, şi-a suspendat/ întrerupt activitatea în ultimii 2 ani dinaintea depunerii cererii de finanţare sau face obiectul unei proceduri în urma acestor situaţii sau se află în situaţii similare în urma unei proceduri de aceeaşi natură prevăzute de legislaţia sau de reglementările naţionale. |
Reprezentanţii săi legali/structurile de conducere şi persoanele care asigură conducerea solicitantului/partenerului au comis în conduita profesională greşeli grave, demonstrate în instanță, pe care autoritatea contractantă le poate justifica. |
Se încadrează, din punct de vedere al obligațiilor de plată restante la bugetele publice, în situaţia în care obligațiile de plată nete depăşesc 1/12 din totalul obligațiilor bugetare de plată datorate în ultimele 12 luni, în cazul certificatului de atestare fiscală emis de Agenția Naţională de Administrare Fiscală. |
Se încadrează, din punct de vedere al obligațiilor de plată restante la bugetele locale, în situaţia în care obligațiile de plată nete depăşesc 1/6 din totalul obligațiilor datorate la bugetele alocate în ultimul semestru încheiat. |
Reprezentanții săi legali/structurile de conducere și persoanele care asigură conducerea solicitantului/partenerului au fost condamnaţi printr-o hotărâre cu valoare de res judicata pentru fraudă, corupție, participare la o organizație criminală sau la orice alte activități ilegale în detrimentul intereselor financiare ale Comunităţilor. |
Solicitantul/Partenerul şi/sau reprezentanții acestuia legali/structurile de conducere a acestora şi persoanele care asigură conducerea solicitantului/partenerului se află în situaţia de conflict de interese sau incompatibilitate, așa cum este definit in legislația națională și europeană în vigoare. |
Se face vinovat de declarații false în furnizarea informațiilor solicitate de AM/OI responsabil sau a omis să furnizeze informații care ar putea avea ca efect încadrarea într-o situație de neeligibilitate. |
- Să nu participe, ca partener sau solicitant, în mai mult de 5 proiecte în cadrul prezentului apel -prezintă Declarație pe propria răspundere privind eligibilitatea ca partener (Anexa 3 la PROCEDURA de selecție partener);
- Să aiba capacitatea financiara conform prevederilor Ghidul Solicitantului Condiții Generale PIDS anexat, la capitolul 2.1 Capacitate Financiară (Anexa 3 la PROCEDURA de selecție partener);
- Să își asume că asigură cofinanțarea proprie minimă aferentă bugetului gestionat în cadrul proiectului, sumarizată în Tabelele 5 și 6 din Ghidul Solicitantului Condiții Generale (anexate), în funcție de tipul categoriei de entitate din care face parte, nefiind posibil ca în bugetul liderului de parteneriat să fie prevăzută contribuția proprie minimă pentru partener – prezintă Declarație pe propria răspundere privind eligibilitatea ca partener (Anexa 3 la PROCEDURA de selecție partener)
- Să poată să desfășoare activități relevante, raportate la obiectivele specifice apelului de proiecte si obiectivului general al proiectului – prezintă Certificatul de acreditare ca furnizor de servicii sociale și Fișa partenerului (Anexa 2 la PROCEDURA de selecție partener).
Descrierea partenerului vizat
Candidații vor respecta obligatoriu criteriile de eligibilitate prevăzute în Ghidul Solicitantului Conditii Specifice „Dezvoltarea de servicii de îngrijire și suport de calitate pentru persoanele cu dizabilități și îngrijitorii acestora, în centre respiro”, cum au fost ele menționate mai sus.
Se caută un partener compatibil cu rolul necesar în proiect, respectiv să dețină experiență în domeniul furnizării de programe și activități care sprijină integrarea în comunitate a persoanelor adulte, condiție care considerăm că asigură potențialul de implicare cu succes în activitățile în care va fi implicat partenerul, respectiv Activitatea 3. Furnizarea de programe și activități care sprijină integrarea în comunitate a persoanelor adulte cu dizabilități sau, după caz, a copiilor cu dizabilități, care beneficiază de serviciile centrului respiro (activitate obligatorie).
Comuna Fărcașa își exprimă interesul ca, în urma procesului de selecție a partenerilor, să poată organiza și susține activități și programe destinate integrării în comunitate a persoanelor adulte cu dizabilități, atât pe parcursul implementării proiectului cu titlul ,, Înființare Centrul Respiro în comuna Fărcașa”, cât și în perioada de sustenabilitate. Aceste activități se vor desfășura complementar măsurilor de sprijin prevăzute în cadrul centrului de tip respiro, pe care Comuna Fărcașa intenționează să îl construiască în localitatea Sârbi, Comuna Fărcașa, județul Maramureș.
Candidații vor prezenta la depunerea documentelor pentru participarea la selecția de parteneri o detaliere a activităților pe care le vor realiza în cadrul proiectului cu prezentarea concretă a țintelor, rezultatelor/ perioadei de derulare/resurse prevăzute corelate cu obiectivele specifice ale proiectului și cu rezultatele/țintele apelului de proiecte. De asemenea vor menționa modalitatea de implicare în elaborarea proiectului și în Activitatea 3. Furnizarea de programe și activități care sprijină integrarea în comunitate a persoanelor adulte cu dizabilități sau, după caz, a copiilor cu dizabilități, care beneficiază de serviciile centrului respiro (activitate obligatorie). Candidații vor detalia inclusiv modalitatea în care se vor implica în asigurarea sustenabilității proiectului, în ce constă concret sprijinul asumat și perioada propusă.
În vederea implicării în depunerea și implementarea proiectului, candidații vor avea în vedere și următoarele prevederi din Ghidul Solicitantului Condiții Specifice:
- Nu vor fi selectați parteneri în scopul realizării în cadrul proiectului a unor activități de tipul: dezvoltarea de aplicații și sisteme informatice, supervizarea activităților subcontractate de beneficiar, servicii hoteliere, furnizare de bunuri, organizare evenimente, execuție lucrări, studii fezabilitate etc. Astfel de activități vor face obiectul subcontractării, respectiv contractelor de furnizare/servicii.
- Prin excepție de la prevederile secțiunii 1.8. Reguli aplicabile în cazul parteneriatului din Ghidul Solicitantului – Condiții Generale în cadrul prezentului apel, în distribuția bugetului proiectului (total cheltuieli eligibile) pe fiecare membru al parteneriatului, bugetul gestionat de partener/parteneri poate fi mai mare decât bugetul gestionat de solicitant.
- Prin excepție de la prevederile secțiunii 1.8. Reguli aplicabile în cazul parteneriatului din Ghidul Solicitantului – Condiții Generale și în înțelesul acestor prevederi, în cadrul prezentului apel partenerii pot subcontracta activități care vizează achiziția de lucrări sau servicii necesare pentru implementarea proiectului.
- Atât Solicitantul cât și fiecare Partener trebuie să contribuie financiar la implementarea proiectului, respectiv să aibă alocate cheltuieli eligibile din totalul cheltuielilor eligibile prevăzute în buget, corespunzător activităților în care este implicat fiecare partener, nefiind posibil ca un partener și/sau solicitantul să asigure partea de buget (contribuție/ asistență financiară nerambursabilă sau/ și contribuție proprie) prevăzută pentru alt partener /care trebuie asigurată de alt partener.
- Achizițiile în cadrul proiectului vor fi realizate de către fiecare membru al parteneriatului, cu respectarea condițiilor din contractul de finanțare, a legislației aplicabile în domeniul achizițiilor publice pentru proiectele cu finantare nerambursabilă și/sau în conformitate cu documentele subsecvente emise de AM/OI responsabil, în vederea implementării proiectului și/sau alte organisme abilitate, după caz.
Criterii de selecție
In procedura de selecție vor intra toate entitățile juridice – Furnizori privați de servicii sociale acreditați in condițiile legii, iar evaluarea și selecția dosarelor depuse se va realiza de către comisia de evaluare și selecție a partenerilor eligibili în cadrul Programului de Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027; Prioritate P07. Sprijin pentru persoanele cu dizabilități: Apel de proiect „Dezvoltarea de servicii de îngrijire și suport de calitate pentru persoanele cu dizabilități și îngrijitorii acestora, în centre respiro” constituită la nivelul Primăriei Comunei Fărcașa, in două etape:
- Evaluarea în vederea calității propunerilor – GRILA EVALUARE ETAPA DE CALIFICARE (Anexa 9)
- Evaluarea în vederea selecției pe bază de punctaj – GRILA EVALUARE ETAPA DE SELECȚIE (Anexa 10)
Dosarul de participare va conține următoarele documente (documente, format etc.):
- Scrisoare de intenție privind viziunea potențialului partener în ceea ce privește dimensiunea, modul și direcția de implementare a proiectului (max. 2 pagini format A4, Times New Roman 12, spatiere 1.5) – vezi model (Anexa l) – în original, asumată de reprezentantul legal;
- Fișa Partenerului – vezi model (Anexa 2) – în original, având atașate documente care să demonstreze experiența relevantă în domeniul activităților desfășurate în proiect.
- Cazier judiciar – original;
- Certificat de atestare fiscală privind îndeplinirea obligațiilor de plată a impozitelor și taxelor locale, în termen de valabilitate – original;
- Certificat de atestare fiscală privind îndeplinirea obligațiilor de plată la bugetul de stat, în
termen de valabilitate – original;
- CV Coordonator proiect, CV asistent social partener și CV consilier orientare vocațională însoțit de documente suport care atestă educația și experiența profesionala specifica ( CV în original, iar restul documentelor în original sau copie conform cu originalul;)
- Lista resurselor materiale deținute de candidat și propuse pentru utilizare în cadrul proiectului (ex.: material; echipamente ca de ex. laptop, videoproiector etc.; spații disponibile pentru desfășurarea activitătilor proiectului etc) – în original, asumată de reprezentantul legal;
- Declarație pe propria răspundere privind eligibilitatea ca partener (Anexa 3) – în original, în original, asumată de reprezentantul legal;
- Declarație privind evitarea dublei finanțări (Anexa 4) – în original, asumată de reprezentantul legal;
- Declaratie privind conformitatea cu prevederile Cartei drepturilor fundamentale a Uniunii Europene (Anexa 5) – în original, asumată de reprezentantul legal;
- Declaratie privind respectarea Convenției Națiunilor Unite privind drepturile persoanelor cu dizabilități (Anexa 6) – în original, asumată de reprezentantul legal;
- Acord de prelucrare a datelor cu caracter personal (Anexa 7) – în original, asumată de reprezentantul legal;
- Declarație conflict de interese (Anexa 8) – în original, asumată de reprezentantul legal;
- Nota justificativă ce conține o analiză a valorii adăugate a parteneriatului în ceea ce privește utilizarea eficientă a fondurilor, precum și rolul și responsabilitățile, contribuția și
expertiza/experiența relevantă pentru implementarea proiectului – în original, asumată de reprezentantul legal;
- Act de identitate al reprezentantului legal – copie conform cu originalul, asumată de reprezentantul legal;
- Actul de împuternicire, în cazul în care documentele legate de candidatură/parteneriat nu sunt semnate de către reprezentantul legal – în original.
- Certificatul de înregistrare Fiscală (CIF) – copie conform cu originalul, asumată de reprezentantul legal;
- Statutul organizatiei/ actul constitutiv/ certificat constatator prin care se face dovada că are în obiectul de activitate/ statut activitate/ activitățile de natura celor care sunt necesare implementării proiectului- copie conform cu originalul, asumată de reprezentantul legal;
- Acreditarea ca furnizor de servicii sociale și/sau licența ca furnizor de servicii sociale obținute conform Legii nr. 197/2012 și Hotărârii Guvenului nr. 118/2014 – în copie conform cu originalul, asumată de reprezentantul legal.
Orice candidatură care nu respectă aceste cerințe va fi automat respinsă.
Modalitate de depunere
Furnizorii privati de servicii sociale acreditați și/sau licențiati in conditiile legii interesați de incheierea unui parteneriat cu Comuna Fărcașa vor depune DOSARUL CANDIDATURII până la data de 20.06.2025, ora 16:00 (depunere pe suport hârtie) la sediul entității finanțate din fonduri publice Comuna Fărcașa, Strada Independenței, nr. 59, Fărcașa, judet Maramureș, postă, curier, în plic închis, într-un singur exemplar, la registratură sau până la ora 24:00(depunere prin: e-mail, office@farcasa-mm.ro ,fax: +40.262.266.001, 266.003).
In cazul depunerii documentelor fizic, prin poșta sau curier la registratura Comunei Fărcașa, acestea vor fi prezentate în plic sigilat, pe care se va specifica: „În atenția Comunei Fărcașa, pentru selectia de parteneri pentru apelul PIDS ,, Dezvoltarea de servicii de îngrijire și suport de calitate pentru persoanele cu dizabilități și îngrijitorii acestora, în centre respiro”- Titlul proiectului: ,, Înființare Centrul Respiro în comuna Fărcașa”. Plicul va primi număr de înregistrare.
In cazul depunerii documentelor prin mijloace electronice, acestea vor fi transnnise în format pdf.
la adresa de e-mail: office@farcasa-mm.ro sau fax: +40.262.266.001, 266.003. În subiectul e-mailului se va menționa „În atenția Comunei Fărcașa, pentru selectia de parteneri pentru apelul PIDS ,, Dezvoltarea de servicii de îngrijire și suport de calitate pentru persoanele cu dizabilități și îngrijitorii acestora, în centre respiro”- Titlul proiectului: ,, Înființare Centrul Respiro în comuna Fărcașa”.
Persoana de contact: Bușecan Teodora-Alexandra-Paula, tel.: 0735554811 (orele 8:00 — 16:00),
Evaluarea candidaților: Candidații calificați vor trece în etapa de evaluare în vederea selecției
candidaților. Dosarele de candidatură vor fi punctate de la 1 la 100 conform grilei de evaluare etapa de selecție ( Anexa 10 la PROCEDURA de selecție partener). Vor fi declarați admiși candidații care întrunesc un punctaj egal cu sau mai mare de 70 de puncte. Vor fi declarați respinși candidații care întrunesc mai puțin de 70 de puncte.
Rezultatul intermediar al procedurii: Rezultatul intermediar al procedurii de selecție se va publica pe site-ul Comunei Fărcașa https://farcasa-maramures.ro/ printr-un anunț, care va contine informațiile cuprinse în anunțul de selecție și informații privind candidații/ ofertanții participanți la procedură admiși și respinși și punctajul obținut de fiecare dintre aceștia, iar partenerii selectati vor fi contactați direct, la datele de contact furnizate în Fișa partenerului (Anexa 2 la PROCEDURA de selecție).
Soluționarea contestațiilor: Ofertanții care nu au fost selectați ca parteneri în vederea aplicării cererii de finanțare pentru proiectul care face obiectul anunțului de selectie pot depune, în termenul prevăzut în calendarul procedurii de selectie parteneri, contestatii care se soluționează de Comisia de contestatii in termenul prevăzut în calendarul procedurii de selectie parteneri.
Rezultatul final al proceduriide selectie partener: va fi publicat pe site-ul Comunei Fărcașa https://farcasa-maramures.ro/, in data de 20.06.2025, iar partenerul selectat va fi contactat direct, la datele de contact furnizate în Fișa partenerului (Anexa 2 la PROCEDURA de selecție).
Mentiuni:
l. Comuna Fărcașa în calitate de aplicant își rezervă dreptul de a solicita documente suport suplimentare partenerilor selectați înainte de încheierea acordului de parteneriat.
2. Faptul că o entitate a fost selectată ca potențial partener conform acestei proceduri nu creează nici o obligație pentru Comuna Fărcașa în situația în care cererea de finanțare depusă nu a fost selectată pentru finanțare.
3. După finalizarea selecției de parteneri, câștigătorul va avea obligația de a numi o persoană pentru a oferi informații în legătură cu parteneriatul, realizarea cererii de finanțare și a bugetului și completarea câmpurilor aferente partenerului din cadrul aplicației electronice specifice apelului de proiecte.
CALENDARUL PROCEDURII DE SELECȚIE PARTENERI
Data publicării anunțului de intenție selecție partener privat | 23.05.2025 |
Perioada de depunere a candidaturilor | 26.05.2025-10.06.2025 |
Verificare administrativă și a eligibilității, evaluarea și selecția Pe parcursul evaluării pot fi solicitate clarificări. | 11.06.2025-16.06.2025 |
Publicare rezultate intermediare evaluare și selecție parteneri https://farcasa-maramures.ro/ | 16.06.2025 |
Termen de depunere contestații la rezultatele evaluării | 17.06.2025-18.06.2025 |
Termen de soluționare a contestațiilor la rezultatele evaluării | 19.06.2025 -20.06.2025 |
Afișare rezultate finale https://farcasa-maramures.ro/ | 20.06.2025 |
PRIMARUL COMUNEI FĂRCAȘA
Ioan STEGERAN
Intocmit:
Consilier,
Bușecan Teodora-Alexandra-Paula
ANEXE: